6. behandling

Siden diagnosen og operationerne så har mit liv ændret sig drastisk, jeg tager det en dag ad gangen og prøver at nyde hver eneste øjeblik selv om det nogle gange kan være svært med kvalme og de andre bivirkninger. Jeg får det dog bedre og bedre. Så det er meget positivt.
Hvordan det går med hjemmesiden?
Jamen som lovet så har jeg arbejdet lidt på hjemmesiden når jeg har haft overskud. Jeg har lavet en overblik over alle de skadedyr hjemmesiden indeholder via min sitemap. Derudover har jeg tilføjet 2 artikler om nye skadedyr nemlig Bananfluer samt Rotter. Hvis du mangler information om bestemte skadedyr så kan jeg fremvise listen af hvilke skadedyr der kommer løbende på siden.
- Gedehamse / Hvepse
- Hvepsebo
- Fluer
- Kakerlakker
- Måger
- Biller
- Borebiller
- Bænkebidere
- Humlebier / Brumbasser
- Lopper
- Dræbersnegle
- Duer
- Husedderkopper
- Ørentvist
- Jordbier
- Mider
- Støv mider
- Myrer
- Klanner
- Hundelopper
- Kattelopper
Skulle det ske at skadedyret du gerne vil have information om ikke er på denne liste så er du mere end velkommen til at skrive enten en kommentar forneden eller via kontaktformularen så vil jeg tilføje netop dit skadedyr på listen så andre også kan blive klogere på emnet.
Hjemmesiden kryb-info.dk vokser
Siden start af hjemmesiden som jeg også skrev i min sidste nyhedsartikel så har jeg alt i alt haft lidt over 5000 besøgende på hjemmesiden. Nu kan jeg fortælle at der ca. kommer 500 mennesker forbi hjemmesiden hver eneste måned. Det viser bare at hjemmesiden stille og roligt vokser som jeg er ret glad for. Jo flere der viser interesse for siden jo mere vil jeg arbejde på den, gøre den mere brugervenlig og udgive mere specifikke artikler der går mere i dybden end hidtil.
Der er i hvert fald nok at skrive om, da der altid er nyt om skadedyr. Hovedstæderne bliver større og større og det kan man også se på skadedyrene, de vænner sig til bylivet og flytter ind i diverse lejligheder og vi må tage til andre metoder at få bugt med dem. Alene det at vi er begyndt at se kæmperotter i storbyerne der er bedre udrustet til at kunne klare de gamle fælder der virkede før i tiden. Hvis du har nogle spørgsmål, rettelser eller andet du vil ud med, så vil jeg opfordre dig at skrive ind til mig, jeg plejer som regel at svare inden 24 timer i hverdagen.
Nu har jeg ikke mere i denne omgang.
Vi skrives
//Alexander


